Erich, it
wrote on 31 July 2025
Schöne Unterkunft und sehr freundliche Gastgeberin. Gutes französisches Frühstück. Parkplatz auf dem Grundstück.
Admin Reply by: Villa Kernéhan
I'm so glad you enjoyed my homemade breakfasts.
Thank you for staying at my guesthouse.
Thank you for staying at my guesthouse.
Please wait...